Jarní výlet na Moravu

Letošní jaro si opravdu užívám. Začátkem dubna jsem s partou přátel vyrazila na víkend na Moravu a za pár dní na mě čeká nakvetená Budapešť. Jednou už jsem tuhle maďarskou metropoli navštívila. Bohužel jen velmi krátce a příliš si toho z ní už nepamatuji. Tak nějak ale tuším, že tentokrát to bude nezapomenutelný výlet a proto už teď chystám několik článků, ve kterých vám budu o prvomájové Budapešti vyprávět. V dnešním článku bych se ale chtěla vrátit o několik dní nazpět a ukázat vám, jak krásná ta naše malá země dokáže být. Jste připraveni?

Jaro je úžasné roční období. Probouzející se příroda, krásné počasí a delší dny doslova lákají k tomu podniknout nějaký ten výlet. Kam, to už je celkem jedno. Pro krásu totiž nemusíte chodit daleko. Na spoustě míst nabízí Česká republika nádhernou podívanou! Dokonce jsem zjistila, jak je naše maličká země ve světe populární. Důkaz? Snad žádnému blogerovi píšícímu o cestování nechybí na jeho stránkách cestopis z České republiky. Krom toho jsem na svých cestách měla možnost poznat lidi, kteří letěli i přes 12 tisíc kilometrů daleko, aby viděli Pražský hrad! Ve výsledku jsou z návštěvy Čech všichni nadšení. A stejně tak i my při našem dubnovém výletu na Moravu.

V sobotu ráno jsme opustili Vysočinu a vyrazili do vesničky Bulhary – na stejné místo jako před necelým rokem, o němž jsem vám psala v TOMTO článku. Cestou jsme si udělali zastávku na rozhledně Vladimíra Menšíka na Hlíně u Ivančic, na hradě v Dolních Kounicích a na hrázi vodního díla Nové Mlýny. Odpoledne jsme strávili v Mikulově, kde jsme poobědvali v restauraci Aquariumrelax – vřele doporučuji. Z čeho jsem byla obzvlášť nadšená byl výhled ze Svatého kopečku na Mikulov a jeho širé okolí. Večer jsme pak poseděli v soukromém sklípku s vlastním archivem, který byl součástí našeho ubytování a užili si příjemný večer ve společnosti dobrého vína. Druhý den jsme vyrazili na již tradiční výlet do Lednice. Tady mě to nikdy neomrzí. Zvláště teď na jaře neměl zámecký park chybu! V Lednici jsme nakonec řekli Moravě sbohem a vrátili se zpátky na Vysočinu.

Ze stejného soudku...

6 thoughts on “Jarní výlet na Moravu

• 26/04/2015 at 18:09
    Permalink

Krásné fotky. V Lednici jsem byla taky a nádhera. Určitě bych doporučila. Některé místa jsou moc pěkné a je škoda o nich nevědět a nenavštívit. 🙂
    giveaway

• 27/04/2015 at 14:59
    Permalink

Ahoj, všechny fotky jsou hezké, ale máš tam i tak 3-4 opravdu výborné záběry! 🙂 Jen tak dál! 🙂 A jaro je skvělé… Taky se těším na články z Budapešti, trochu jsem tam minulý měsíc litovala, že jsme nepřijeli zrovna, když tam všechno kvete… 🙂

Polární vlk

• 27/04/2015 at 18:16
    Permalink

Děkuju, snažím se fotit a následně vybírat na blog jen ty nejvydařenější fotky a moc mě těší, že se líbí 🙂 Budapešť je určitě krásná v jakémkoliv období. Já teď jen doufám, že nám nebude pršet, ale to si dopředu nevybereš…